Sproglige udfordringer i den akademiske diskurs, når man har dansk som andetsprog

Forelæsning ved professor Karen Lund. Del af Danskfagenes Didaktiks forelæsningsrækker.

Tirsdag 12. november 2013,  kl. 13:00 - 15:00

Sted

Lokale D169, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Danskfagenes Didaktik indbyder igen til de traditionsrige forelæsningsrækker, hvor forskere fra Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) Didaktik/dansk fremlægger centrale aspekter af forholdet danskfaget og didaktik.

Som noget nyt er ved hver forelæsning en “sparringspartner”, der i forvejen er informeret om indholdet af forelæsningen. Denne kollega har til opgave at forholde sig kritisk konstruktivt til indholdet.

Dagens sparringspartner vil være ph.d.stip. Kristine Kabel.

Se oversigt over forelæsningsrækkerne her.

Kontakt: Lektor, Ph.d. Mads Thorkild Haugsted, mads@dpu.dk