Nina Smith om Nye reformveje 1

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 8. februar 2023,  kl. 15:30 - 17:00

Lokale D170, DPU, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

”Hvad er formålet med videregående uddannelse? Vil et ændret kandidatuddannelsessystem reelt reducere det samlede uddannelsesniveau i Danmark? Nina Smith, formand for Reformkommissionen, gæster DPU og giver sit indspark i denne debat. Alle er inviterede til at deltage som publikum, og der vil som altid afsættes 45 minutter til kritiske spørgsmål og debat fra deltagerne.

DPU DEBAT er et studenterdrevet projekt, og vi i arbejdsgruppen er meget stolte af kunne afvikle dette arrangement. Vi håber på stor tilslutning fra studerende såvel som ansatte. Se mere på Facebook. Vi sørger for kaffe og snacks til alle.

Vel mødt

DPU Debat // Line, Josefine og Rune, bachelorstuderende, Uddannelsesvidenskab”

--

DPU Debat arbejder for at fremme engagerede diskussioner med oplægsholdere udefra. Alle gæster repræsenterer egne holdninger og ikke foreningens. De inviteres ud fra den grundtanke, at et levende studiemiljø næres af en fortløbende og kritisk debat med omverdenen.