Netværk og jobsøgning - en fagcafé om din vej til arbejdsmarkedet

Fagcafé for studerende fra Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) arrangeret af studievejledningen i samarbejde med Magistrenes A-kasse.

Tirsdag 29. oktober 2013,  kl. 16:00 - 18:00

Sted

Lokale 124, bygn, 2110, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Trøjborg, Niels Juels Gade 84, 8000 Aarhus

Vejen til det nye job går ofte gennem netværket. Men hvorfor er det så svært at kontakte de relevante arbejdsgivere?

Det kræver mod at turde tage kontakt til en mulig arbejdsgiver, men det kan være den handling der gør hele forskellen. Kirsten Holm fra Magistrenes A-kasse præsenterer i samarbejde med studievejledningen en fagcafé om hvordan du kan blive bevidst om og bruge og måske udvide dit netværk i jagten på dit næste job. Fagcaféen vil indeholde oplæg, dialog og små øvelser til at komme godt fra start.

- Så kom og brug et par timer på at få nogle helt konkrete redskaber til netværk og offensiv jobsøgning i praksis.

Vi ses, Mvh. Kirsten Holm & Studievejledningen