Mediated Learning Experience

En energifyldt konference ved ph.d.-studerende og Chef for Center for Medieret Læring og Inklusion, CEMELI, Micki Sonne Kaa Sunesen.

Oplysninger om arrangementet

Torsdag 18. september 2014,  kl. 09:00 - 16:00

Sted

Lokale A220 – Festsalen, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Inklusion, herunder at skabe optimale læringsmuligheder for alle, står højt på dagsordenen i de danske institutioner. Som en del af Micki Sonne Kaa Sunesens aktuelle og igangværende ph.d.-forskningsprojekt har en bred vifte af forskellige typer af pædagogiske institutioner arbejdet med en kombination af metoden Mediated Learning Experience (MLE) og en bestemt udlægning af, hvad et differentieret læringsmiljø kan være. Til denne konference vil Micki Sonne Kaa Sunesen fremlægge delresultater fra projektet, og deltagere i projektet vil fortælle om, hvordan de har arbejdet med projektets metoder og tilgange, og hvad det har betydet for dem og deres pædagogiske praksis.

Se hele programmet.

Pris: 225 kr. inkl. moms.
Med i prisen er kaffe, vand, frugt og frokost.

Tilmelding her

For yderligere oplysninger om konferencen kontakt Micki Sonne Kaa Sunesen på mail: sunesen@axept.dk

Alle er velkomne.