Interkulturel litteraturdidaktik: om forhandlinger af mening og identitet i litteraturundervisningen

Første i forelæsningsrække i Danskfagenes Didaktik. Forelæser ph.d. Helle Rørbech med sparring af ph.d.stud. Simon Fougt.

Oplysninger om arrangementet

Mandag 24. februar 2014,  kl. 14:00 - 16:00

Sted

Lokale D169, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Danskfagenes Didaktik fortsætter de traditionsrige forelæsningsrækker, hvor forskere fra IUP (DPU) Didaktik/dansk fremlægger centrale aspekter af forholdet danskfaget og didaktik.

Som I sidste semester er der ved hver forelæsning en “sparringspartner” der I forvejen er informeret om indholdet af forelæsningen, denne kollega har til opgave at forholde sig kritisk konstruktivt til indholdet.

Se hele forelæsningsrækken.