Informationsmøde om bacheloruddannelsen i uddannelsesvidenskab - København

Kom og møde undervisere, nuværende studerende og studievejledere fra bacheloruddannelsen i uddannelsesvidenskab

Tirsdag 25. februar 2014,  kl. 16:00 - 19:00

Tuborgvej 164, 2400 København NV.

Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Tilmelding - det er gratis at deltage men tilmelding er nødvendig

Find vej:

Tag S ?toget (linje A) til Emdrup – stationen ligger lige ved siden af Campus

Eller se et kort her

Program:

Kl. 16: Pia Bramming, studieleder på uddannelsesvidenskab, byder velkommen og fortæller om, hvordan uddannelsen er bygget op, hvad det egentlig er, man bliver undervist i, og hvad man kan bruge det til.

Kl. 16:30 Nuværende studerende og studievejledere præsenterer sig selv.

Nu kan du sætte dig ned ved et bord sammen med en af de nuværende studerende fra bacheloruddannelsen i uddannelsesvidenskab. Tag en snak med dem om, hvordan studiet er, hvordan det er at gå til forelæsning, hvordan eksamen er, hvordan studiestarten er, eller hvad du nu har lyst til at spørge om.

Hvis du har spørgsmål om adgangskriterier, optagelsesprocedure og lignende, kan du henvende dig til en af studievejlederne.

Når I er færdige med snakken, tager de studerende jer med på en lille rundtur på Campus, som ender i caféen, hvor der er tirsdagsbar.