Fratrædelsesreception for Karen Wistoft

DPU inviterer til fratrædelsesreception.

Mandag 18. december 2023,  kl. 13:30 - 15:30

Sted

D-bygningen i stueetagen på gangen, DPU, Aarhus Universitet, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Efter tyve års ansættelse på DPU har Karen Wistoft valgt at søge nye udfordringer som docent og forskningsprogramleder på Københavns Professionshøjskole. Derfor inviterer vi til afskedsreception for Karen. I de tyve år har DPU været både universitet, fakultet og institut, og Karen har haft fem forskellige ansættelser som: amanuensis, ph.d.-studerende, post doc, lektor og siden 2014 professor (mso). I samme periode har hun været involveret i mere end 60 forskningsprojekter inden for både det sundhedspædagogiske og smagsdidaktiske område på såvel DPU som på Grønlands Universitet og Høgskolen på Vestlandet i Bergen. Alle projekterne har været tæt på praksis i skole, dagtilbud eller læreruddannelse. Karen har valgt at fortsætte ad den vej.

Vi håber derfor at se både kolleger fra DPU og eksterne samarbejdspartnere til dette farvel- og på gensynsarrangement.