Boglancering: FLOW I HVERDAGEN

Dansk Psykologisk Forlag inviterer til boglancering. Her kan du møde forfatterne til bogen FLOW I HVERDAGEN, Frans Ørsted Andersen og Nina Hanssen.

Tirsdag 5. februar 2013,  kl. 14:30 - 16:30

Sted

Lokale D170, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Med udgangspunkt i Mihaly Csikszentmihalyis flowteori giver forfatterne i FLOW I HVERDAGEN en indføring i flow og forklarer, hvordan vi kan bruge flow som et bevidst redskab for at navigere bedre i en stresset hverdag. I bogen møder vi kendte mennesker som basketballspilleren Niels Degn og musikeren Karen Ørsted, som fortæller om deres forhold til flow. Forfatterne har også interviewet fodboldtræner Nils Arne Eggen, forfatter Hans Olav Lahlum og multikunstner Pia Myrvold. Bogen indeholder desuden interview med ledende flowforskere, blandt andre Mihaly Csikszentmihalyi, Antonella Delle Fave og Martin Seligman om deres flowforskning.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men tilmelding er nødvendig og skal ske senest den 30. januar ved at kontakte info@dpf.dk.

Læs mere her.