Åbning af Nationalt Center for Skoleforskning

Det nye Nationalt Center for Skoleforskning skal løbende huse 3-5 større projekter indenfor centrale forskningsområder i relation til for eksempel reform af folkeskolen, ny læreruddannelse, ny pædagoguddannelse, nye læreplaner i dagtilbud og ændringer af inklusionsområdet. De første projekter og en generel præsentation af centeret og centerleder Lars Qvortrup finder sted ved et officielt åbningsseminar og en reception.

Torsdag 18. august 2016,  kl. 13:00 - 17:00

Sted

AIAS - Aarhus Institute of Advanced Studies, Høegh-Guldbergs Gade 6B, 8000 Aarhus C

13.00-13.15