Wiberg, M., Buus, A. M., Grundahl, T. H., Hamilton, S. D. P., Rasmussen, P. & Thomsen, U. N. (2012).
Brug af evidensbaserede metoder i seks pædagogiske institutioner: Når evidens møder den pædagogiske hverdag Rapport 3, august 2012. Aalborg Universet, Institut for Læring og Filosofi. Forskningsrapport No. 26
Wiberg, M., Buus, A. M., Grundahl, T. H., Hamilton, S. D. P., Rasmussen, P. & Nørtoft, U. (2012).
En kortlægning af arbejdet med evidensbaserede metoder i daginstitutioner i tre kommmuner. Når evidens møder den pædagogiske hverdag, rapport 2. Aalborg Universitet, Institut for Læring og Filosofi. Forskningsrapport No. 25
Wiberg, M., Rasmussen, P. (Ed.), Buus, A. M. (Ed.), Hamilton, S. D. (Ed.) & Thomsen, U. N. (Ed.) (2011).
Dømmekraft. In
Når evidens møder den pædagogiske hverdag, rapport 1 (Vol. 1, pp. 63-72). Aalborg Universet, Institut for Læring og Filosofi.
http://www.learning.aau.dk/fileadmin/filer/pdf/Forskningsrapporter/rapport_23_9788791543791.pdf
Wiberg, M., Dohn, N. B.
, Kauffmann, O., Qvortrup, A. & Holm-Pedersen, P. (2016).
An interview with Christopher Winch. In A. Qvortrup, M. Wiberg, G. Christensen & M. Hansbøl (Eds.),
On the Definition of Learning (pp. 273-298). Syddansk Universitetsforlag.