Nørby, S. (2017).
Sprog. In S. Nørby & M. Nordfang (Eds.),
Kognitionspsykologi (pp. 299-336). Samfundslitteratur.
Skaaning Knage, F. (2022).
Spørg om skolebørn - skolevægring. Pictures, Video and sound recordings (digital), Københavns Professionshøjskole.
Dovigo, F., Allodi Westling, M., Booth, T., Brokamp, B., Ferri, B. A. & Nes, K. (2016).
Special educational needs and inclusive practices: an international perspective. Brill | Sense. Studies in Inclusive Education Vol. 33
Anderson, S. D. (2022).
Sozialität. In C. Markom & J. Tosic (Eds.),
Einführung in die Bildungsanthropologie: Ein Lehrbuch (pp. 293-298). new academic press.
Baumbach, T., Michaelsen, M., Hesby, A., Møller, R. H., Højlund, N., Schaumburg-Müller, S.
, Søndergaard, D. M. & Rasmussen, P. (2020).
Sociale medier skal fjerne ulovligt indhold.
Politiken,
Sektion 2 (Kultur), 5-5.
https://politiken.dk/debat/kroniken/art7802316/Sociale-medier-skal-fjerne-ulovligt-indhold