Degn, L., Bekkelien, M.
, Egelund, N., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Billund Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Degn, L., Bekkelien, M.
, Egelund, N., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Hedensted Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Degn, L., Bekkelien, M.
, Egelund, N., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Vesthimmerlands Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Degn, L.
, Egelund, N., Øyen Nordahl, S., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Nordfyns Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
http://havrehed-sk.skoleporten.dk/sp/file/2b3491ef-3d70-45fa-8e07-4fad0fcd2c12
Degn, L.
, Egelund, N., Håland, K. S., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Thisted Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Clemensen, N., Dannesboe, K. I., Winther, I. W., Jordt Jørgensen, N.
& Kousholt, D. (2021).
Skemaer for en nedlukket hverdag.
Dansk pædagogisk tidsskrift, (2), 9-30.
https://dpt.dk/temanumre/2021-2/skemaer-for-en-nedlukket-hverdag/
Gulløv, E. & Winther, I. W. (2021).
Sibling relationships: Being connected and related. In A.-M. Castrén, V. Česnuitytė, I. Crespi, J.-A. Gauthier, R. Gouveia, C. Martin, A. M. Mínguez & K. Suwada (Eds.),
The Palgrave Handbook of Family Sociology in Europe (1 ed., pp. 301-321). Palgrave Macmillan.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-73306-3