Christensen, S. M., Drejer, C., Fisker, T. B.
, Hansen, H. R., Klinge, L.
, Maslo, E., Lund, G. E., Sunesen, M. S. K. & NO!SE, Network Of Independent Scholars (in) Education (2020, Aug 27).
Sådan gør vi skolen børneparat gennem hele skoletiden. Monitormedier A/S.
Esbensen, G. L., Hasse, C., Mathiasen, M. K., Breum, M., Pedersen, K. P., Brinks Andersen, E.
, Harrekilde, S., Arason, N.
, Rieland, S., Lund Mathisen, L. & Sayedmirza, A. (2016).
Robotter i folkeskolen: begrundelser, visioner, faktisk brug og udfordringer i normalklasser . Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.166.132
Rasmussen, P., D'warte, J., Gannon, S., Hansen, H. R., Jacobs, R.
, Skaaning Knage, F., Naidoo, L.
& Søndergaard, D. M. (2024).
‘Reworldings’: Exploring perspectives on the future from Danish and Australian youth during COVID-19.
Journal of Youth Studies,
27(8), 1151-1168.
https://doi.org/10.1080/13676261.2023.2206951
Qvortrup, L., Egelund, N. & Nordahl, T. (2017).
Resultater fra Kortlægningsundersøgelse for alle kommuner 2015: Billund, Fredericia, Frederikssund, Haderslev, Hedensted, Holbæk, Horsens, Kolding, Nordfyn, Roskilde, Svendborg, Thisted og Vesthimmerland kommuner. Aalborg Universitetsforlag. FULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer
http://vbn.aau.dk/files/254308162/Resultater_fra_Kortl_gningsunders_gelse_for_alle_kommuner_2015_Online.pdf