Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 160-184). Frydenlund Academic.
Timm, L.
, Dahl, K., Valentin, K., Dolin, J., Eriksen, E.-L. & Iversen, E. (2010).
Dansk udviklingsrelateret uddannelsesforskning. Erfaringer og fremtidige perspektiver. Uddannelsesnetværket.
http://www.uddannelsesnetvaerket.dk/events.php?mode=view&iEventID=282
Susan Tetler, Kirsten baltzer, Søren Langager, Hilde Ulvseth, Michael Wahl Andersen, Dorte Østergren-Olsen, Susanne Arne-Hansen, Christian Quvang, Charlotte Christiansen, Kaj Nedergaard Jepsen, Else Skibsted, Helle Bundgaard Svendsen, Kaj Østergaard
& Langager, S. (2013).
Undervisningsdifferentiering i dansk og matematik i 5. klasse med fokus på elever med særlige behov. Vol 2 Bilag.
http://www.inklusionsudvikling.dk/UVD
Simovska, V., Lagermann, L. C., Abduljalil, H. S. Y., Mørck, L. L. & Kousholt, D. (2019).
Inside out: what we (don’t) talk about when we talk about research.
Qualitative Research,
19(2), 113-130.
https://doi.org/10.1177/1468794117749165
Rørbye, B.
, Kjær, B. & Blaakilde, A. L. (Eds.) (1993).
Livscyklus.
Nord Nytt: Nordisk tidsskrift for kulturforskning, (49).
Petersen, K. E., Lind, U., Nøttrup, J. L., Knudsen, B. J., Møller, M., Koldegaard, H. A.
& Ladefoged, L. (2015).
Forsknings- og vidensopsamling "Pædagogen som myndighedsperson". Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
http://paedagoguddannelsenet.dk/wp-content/uploads/2015/03/P%C3%A6dagogen-som-myndighedsperson.pdf