Faget 'Kompetenceudvikling og evaluering i et bæredygtighedsperspektiv' omfatter interventions- og implementeringsteori og evalueringsteori, og der introduceres til teknologiunderstøttet udvikling og sociale teknologier, som rammesætter læring og kompetenceudvikling i praksis.
Formålet er, at de studerende kan anvende viden om bæredygtige tilgange til læring og kompetenceudvikling og evaluering i analyser og vurderinger af udviklingstiltag i praksis.
Faget er en del af DPU's Master i voksnes læring og kompetenceudvikling - tag det som et selvstændigt forløb eller som en del af masteruddannelsen.
Adgangskravene er de samme som til masteruddannelsen.
Pris: 18.000 kr.
”Man forstår sin egen praksis på en ny måde - ting, man ellers ikke lægger mærke til, træder pludselig frem, fordi man får et teoretisk blik for dem."
Dorte Fensteen Nielsen
Studielektor, Forsvarsakademiet
"Undervisningen er tilrettelagt efter, at alle har et arbejde ved siden af, så man kan selv finde en balance i det."
Sofie Vielandt Døssing
Intensivsygeplejerske, Aarhus Universitetshospital