Hammershøj, L. G. & Jørgensen, H. H. (2022).
Dannelse og leg. In L. G. Hammershøj (Ed.),
Legekunst : leg, dannelse, kunst og kultur i dagtilbud (pp. 29-50). Samfundslitteratur.
Rømer, T. A. (2022).
Dansk pædagogisk filosofi. In
Pædagogikhåndbogen : seks tilgange til pædagogik (2. ed., pp. 157-171). Hans Reitzels Forlag.
Jensen, N. R. (2022).
Den gode læremester. In N. R. Jensen & C. S. Hansen (Eds.),
En socialpædagogisk tendens?: Festskrift til Søren Langager (pp. 44-55). DPU, Aarhus Universitet.
Haastrup, L. (2022).
De "rigtige" grøntsager. In L. Holm & S. Tange Kristensen (Eds.),
Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver (3 ed., pp. 261-278). Munksgaard .
Staunæs, D., Plauborg, H., Kaastrup, C. M., Mannov Olesen, R.
, Jartoft, V., Schirmer, M. M.
& Brauner, M. N. (2022).
Det lovende er kønsklogt og responsivt: En kortlægning af pædagogiske og didaktiske interventioner vedr. køn i naturfag, matematik og STEM-aktiviteter i grundskolen. DPU, Aarhus Universitet.
https://dpu.au.dk/fileadmin/edu/Udgivelser/Rapporter/Det_lovende_er_koensklogt_og_responsivt.pdf
MacKenzie, A., Bacalja, A., Annamali, D., Panaretou, A., Girme, P., Cutajar, M., Abegglen, S., Evens, M., Neuhaus, F., Wilson, K., Psarikidou, K., Koole, M., Hrastinski, S., Sturm, S., Adachi, C., Schnaider, K., Bozkurt, A., Rapanta, C., Themelis, C. ... Gourlay, L. (2022).
Dissolving the Dichotomies Between Online and Campus-Based Teaching: a Collective Response to The Manifesto for Teaching Online (Bayne et al. 2020).
Postdigital Science and Education,
4(2), 271-329.
https://doi.org/10.1007/s42438-021-00259-z