Wieser, C., Besic, E., Findenig, I., Kukovetz, B., Paleczek, L., Pernsteiner-Koller , C., Reisenbauer, S. & Sprung, A. (2019).
Service Learning im Bereich Flucht und Migration: ein Beitrag zur gesellschaftlichen Verantwortung und zur Entwicklung von pädagogischem Wissen im Studium. In E. Hillebrand-Augustin, G. Salmhofer & L. Scheer (Eds.),
Responsible university: Verantwortung in Studium und Lehre (pp. 115-130). Leykam Buchverlag.
Jesper Bremholm, Marie Falkesgaard Slot, Rune Hansen (2017).
Scenariedidaktik og skolens opgavevirkelighed. In T. Hanghøj, M. Misfeldt, J. Bundsgaard, S. Skov Fougt & V. Hetmar (Eds.),
Hvad er scenariedidaktik ? (pp. 167-193). Aarhus Universitetsforlag.
Hanghøj, T.
, Fougt, S., Bundsgaard, J., Bundsgaard, J., Lorentzen, R. F., Brahe-Orlandi, R.
, Molbæk, L. & Rørbech, H. (2022).
Scenariedidaktik i dansk: et overblik. In
Håndbog i scenariedidaktik (pp. 63-80). Aarhus Universitetsforlag.
Harder, J. (Ed.)
, Færch, J. V., Malm, S. G., Overgaard, S., Rasmussen, K., Tonnesen, P.
& Rosholm, M. (2020).
Sammenfatning af følgeforskningen på Matematikindsats 2017. Københavns Professionshøjskole.
Matthiesen, C. (2017).
Sagprosaens placering. In A. Karlskov Skyggebjerg, J. Bundsgaard, J. Bremholm & S. Skov Fougt (Eds.),
Læremidlernes danskfag (pp. 247-272). Aarhus Universitetsforlag.
Christensen, S. M., Drejer, C., Fisker, T. B.
, Hansen, H. R., Klinge, L.
, Maslo, E., Lund, G. E., Sunesen, M. S. K. & NO!SE, Network Of Independent Scholars (in) Education (2020, Aug 27).
Sådan gør vi skolen børneparat gennem hele skoletiden. Monitormedier A/S.