Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 230-242). Frydenlund Academic.
Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 132-159). Frydenlund Academic.
Langager, S. (2019).
Billedkunst og handicap. In T. Christensen, A. B. Nielsen, D. Sloth Folting, L. Lockenwiz & L. Bech Nielsen (Eds.),
Kunstskolens 25 års jubilæum 1994-2019 (pp. 8-14). Kunstskolen for voksne udviklingshæmmede.
Fristrup, T., Odgaard, C. K. & Madsen, I. B. (2019).
Et dis/ability perspektiv. In K. E. Petersen & J. Hedegaard Hansen (Eds.),
Inklusion og eksklusion: en grundbog (pp. 163-178). Hans Reitzels Forlag.
Simovska, V., Lagermann, L. C., Abduljalil, H. S. Y., Mørck, L. L. & Kousholt, D. (2019).
Inside out: what we (don’t) talk about when we talk about research.
Qualitative Research,
19(2), 113-130.
https://doi.org/10.1177/1468794117749165
Fristrup, T. (2019).
Introduction. In T. Fristrup (Ed.),
Socially engaged practices in museums and archives (pp. 5-16). Jamtli Forlag.