Staunæs, D., Hvenegård-Lassen, K. & Bissenbakker, M. (2024).
Affekt. In D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (Eds.),
Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (pp. 161-176). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Brøgger, K., Staunæs, D., Hvenegård-Lassen, K. & Lykke, N. (2024).
At komme til viden. In D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (Eds.),
Performative vendinger. Introduktion til nyere feministisk teori (pp. 613-614). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Vertelyté, M., Gjørding, M. R., Khawaja, I., Plotnikof, M., Staunæs, D. & Sandager, J. (2024).
Caring about the elephants in feminist classrooms: Affective pedagogies in an intersectional gender studies program.
Tijdschrift voor Genderstudies,
27(2/3), 265-285.
https://doi.org/10.5117/TVGN2024.2-3.011.VERT
Brøgger, K. & Staunæs, D. (2024).
Materie og betydning. In D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (Eds.),
Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (pp. 29-46). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Allhutter, D., Bargetz, B.
, Brøgger, K., Cielemęcka, O., Meissner, H., M. González Ramos, A., Revelles Benavente, B., Rogowska-Stangret, M.
, Staunæs, D., Stark, W. & Thiele, K. (2024).
The Politics of Feminist New Materialisms: Insights from Experimenting with Academic Practices. In F. Colman & I. van der Tuin (Eds.),
Methods and Genealogies of New Materialisms (pp. 384-406). Edinburgh University Press.
Cone, L., Brøgger, K., Berghmans, M., Decuypere, M., Förschler, A., Grimaldi , E., Hartong, S., Hillman, T., Ideland, M., Landri , P., van de Oudeweetering, K., Player-Koro , C., Rensfeldt, A. B., Rönnberg, L., Taglietti, D. & Vanermen, L. (2022).
Pandemic Acceleration: Covid-19 and the emergency digitalization of European education.
European Educational Research Journal - EERJ,
21(5), 845-868.
https://doi.org/10.1177/14749041211041793