Bülow, M. W., Nørgård, R. T. & Goodyear, P. (2022).
Activity Centred Signature Pedagogies for the Creation of Digital Educational Publications. In J. Jaldemark, M. Håkansson Lindqvist, P. Mozelius, L. M. Öberg, M. De Laat, N. B. Dohn & T. Ryberg (Eds.),
Proceedings for the Thirteenth International Conference on Networked Learning https://prod-aaudxp-cms-001-app.azurewebsites.net/media/ebadergh/1274674_proceedings-for-the-thirteenth-international-conference-on-networked-learning_.pdf
Kabel, K., Elf, N. F., Bødtcher-Hansen, M., Vennerstrøm, A. V., Carlsen, D., Christensen, M. V., Handesten, L., Jensen, A., Jørgensen, M., Mai, A.-M.
, Skyggebjerg, A. K., Steffensen, T. & Thorhauge, S. (2022).
Aktører fra uddannelsessektoren: Følgesygdommene af en etårig kandidat er katastrofale.
Altinget.
https://www.altinget.dk/forskning/artikel/aktoerer-fra-uddannelsessektoren-foelgesygdommene-af-en-etaarig-kandidat-er-katastrofale
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M.
, Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L., Køhrsen, L., Misfeldt, M.
, Nørgård, R. T., Nortvig, A.-M. & Rehder, M. M. (2022).
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning.
https://emu.dk/sites/default/files/2022-01/gsk_teknologiforståelse_Slutrapport_anbefalinger%20til%20uddannelse%20af%20lærere%20og%20pædagoger.pdf
Wiberg, M. (2022).
Åndsfrihed. In P. Brodersen (Ed.),
Didaktisk opslagsbog (2 ed., pp. 387-391). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S. (2022).
Anton Makarenko. In M. Borggaard, M. Jørgesen, L. Madsen & D. Tofteeng (Eds.),
Fritidspædagogiske tænkere (1 ed., Vol. 1, pp. 57-74). Akademisk Forlag.
Jensen, S. G., Steno, A. M., Christensen, L. K. T., Hillersdal, L., Grünenberg, K.
, Rasmussen, J. D., Schwennesen, N., Segal, L. B. & Jønsson, A. B. R. (2022).
Antropologiske forståelser af aldring.
Tidsskriftet Antropologi, (86), 3-16.
https://doi.org/10.7146/ta.vi86.141292
Peifer, C., Wolters, G., Harmat, L., Heutte, J., Tan, J., Freire, T., Tavares, D., Fonte, C.
, Andersen, F. Ø., van den Hout, J., Simlesa, M., Pola, L., Ceja, L. & Triberti, S. (2022).
A Scoping Review of Flow Research.
Frontiers in Psychology,
13, Article 815665.
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.815665
Jones, L. M.
, Anderson, S. D., Læssøe, J., Banzhaf, E.
, Jensen, A., Bird, D. N., Miller, J., Hutchins, M., Yang, J., Garrett, J., Taylor, T., Wheeler, B. W., Lovell, R., Fletcher, D., Qu, Y., Vieno, M.
& Zandersen, M. (2022).
A typology for urban Green Infrastructure, to guide multifunctional planning of nature-based solutions.
Nature-Based Solutions,
2, Article 100041 .
https://doi.org/10.1016/j.nbsj.2022.100041