Qvortrup, A.
& Wiberg, M. (2016).
An interview with Anna Sfard. In A. Qvortrup, M. Wiberg, G. Christensen & M. Hansbøl (Eds.),
On the definition of learning (pp. 323-336). Syddansk Universitetsforlag.
Wiberg, M. (2022).
Åndsfrihed. In P. Brodersen (Ed.),
Didaktisk opslagsbog (2 ed., pp. 387-391). Hans Reitzels Forlag.
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M.
, Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L., Køhrsen, L., Misfeldt, M.
, Nørgård, R. T., Nortvig, A.-M. & Rehder, M. M. (2022).
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning.
https://emu.dk/sites/default/files/2022-01/gsk_teknologiforståelse_Slutrapport_anbefalinger%20til%20uddannelse%20af%20lærere%20og%20pædagoger.pdf
Kabel, K., Elf, N. F., Bødtcher-Hansen, M., Vennerstrøm, A. V., Carlsen, D., Christensen, M. V., Handesten, L., Jensen, A., Jørgensen, M., Mai, A.-M.
, Skyggebjerg, A. K., Steffensen, T. & Thorhauge, S. (2022).
Aktører fra uddannelsessektoren: Følgesygdommene af en etårig kandidat er katastrofale.
Altinget.
https://www.altinget.dk/forskning/artikel/aktoerer-fra-uddannelsessektoren-foelgesygdommene-af-en-etaarig-kandidat-er-katastrofale
Knudsen, L. E. D., Wiberg, M., Petersen, K. B. & Haastrup, L. (2024).
Afterword. Teacher ethics and teaching quality in Scandinavian schools: new reflections, future challenges, and global impacts. In L. E. D. Knudsen, M. Wiberg, K. B. Petersen & L. Haastrup (Eds.),
Teacher Ethics and Teaching Quality in Scandinavian Schools: New Reflections, Future Challenges, and Global Impacts (pp. 227-228). Routledge.
https://doi.org/10.4324/9781003407775-19
Benn, J., Høstgaard Bonde, A., Elsborg, P., Nanna, S. & Ljngmann, C. (2019).
A Food Literacy Measure for School Children. 1. Poster session presented at The 9th Nordic Health Promotion Research Conference 2019, Roskilde, Denmark.