Fougt, S., Dreyøe, J., Foley, D. J., Ipsen, B. J. & Siebert-Evenstone, A. (2019).
Dansk version af den virtuelle praktik Land Science: rapport, pilottest på Amager 10, opdateret 2019. Århus Universitet.
Fougt, S., Neubert, K., Kristensen, R. M., Gabrielsson, R. H., Molbæk, L. & Kjeldsen, C. C. (2023).
Danske elevers læsekompetence i 4. klasse: Resultater af PIRLS-undersøgelsen 2021. Aarhus Universitetsforlag. IEA-studier
https://doi.org/10.2307/jj.3850481
Wiberg, M. (2020).
Dannelse. In P. Brodersen (Ed.),
Didaktisk opslagsbog (pp. 21-26). Hans Reitzels Forlag.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud - Læringsrapport 2015: Svendborg kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015 : Fredericia kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015 : Billund kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015: Nordfyns kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015 : Hedensted kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.