Schou, L. R. & Andersen, M. (2018).
Læreplaner og didaktik. In H. Hede Jørgensen & K. Tuft (Eds.),
Pædagogers sprog: professionsviden, fagsprog og forskning (pp. 164-189). Akademisk Forlag.
Kemp, P. (2018).
La leçon de 68. In
Le possible et l'impossible: actes du XXXVe Congrès International de l'Association des Sociétés de Philosophie de Langue Française (A.S.P.L.F) (1 ed., pp. 499-503). Vrin.
Østergaard, W.
, Ladegaard, U., Wulff, L., Daugaard, L. M., Orluf, B.
& Laursen, H. P. (2018).
Literacy og andetsprog i udskolingen: ni forløb fra Tegn på sprog. Københavns Professionshøjskole.
https://ucc.dk/sites/default/files/literacy_og_andetsprog_i_udskolingen._ni_forloeb_fra_tegn_paa_sprog_.pdf
Laursen, H. P., Møller Daugaard, L.
, Ladegaard, U., Østergaard, W., Orluf, B. & Wulff, L. (2018).
Metalanguaging matters: multilingual children engaging with ”The Meta”.
International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education (IJBIDE) ,
3 (1), 22-39.
https://doi.org/10.4018/IJBIDE.2018010103