Hein, N. (2017).
Et fælles ansvar. In V. Nørgaard (Ed.),
Mobning: viden og værktøjer for fagfolk (pp. 120-145). Akademisk Forlag.
Egelund, N. & Dyssegaard, C. B. (2017).
Denmark. In M. L. Wehmeyer & J. R. Patton (Eds.),
The Praeger international handbook of special education (Vol. 2, pp. 67-75). ABC-CLIO/Greenwood.
Andersen, B. L., Hasse, C., Na-songkhla, J., Nordin, N. & Norman, H. (2018).
Perceptions of authority in a massive open online course: an Intercultural study.
International Review of Education,
64(2), 221-239.
Degn, L.
, Egelund, N., Håland, K. S., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Thisted Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Degn, L.
, Egelund, N., Øyen Nordahl, S., Nordahl, T.
& Qvortrup, L. (2016).
Skoler: læringsrapport 2015: Nordfyns Kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
http://havrehed-sk.skoleporten.dk/sp/file/2b3491ef-3d70-45fa-8e07-4fad0fcd2c12