Douglas-Jones, R.
, Bruun, M. H. & Kristensen, D. B. (2022).
Values, Ethics, and Morality. In M. Bruun, A. Wahlberg, R. Douglas-Jones, C. Hasse, K. Høyer, D. B. Kristensen & B. R. Winthereik (Eds.),
The Palgrave Handbook of the Anthropology of Technology (pp. 509-527). Palgrave Macmillan.
https://doi.org/10.1007/978-981-16-7084-8_26
Decuypere, M., Alirezabeigi, S., Grimaldi , E., Hartong, S., Kiesewetter, S., Landri, P., Masschelein, J., Piattoeva, N.
, Ratner, H. F., Simons, M., Vanermen, L. & Vanden Broeck, P. (2023).
Laws of Edu-Automation? Three Different Approaches to Deal with Processes of Automation and Artificial Intelligence in the Field of Education.
Postdigital Science and Education,
5(1), 44-55.
https://doi.org/10.1007/s42438-022-00360-x
Dannesboe, K. I., Krab, J.
, Kryger, N., Akselvoll, M. Ø., Øster, B.
& Schmidt, M. C. S. (2015).
Institution og familie: intensiveret samarbejde og forskydninger af ansvar.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, (4), 2.
Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 132-159). Frydenlund Academic.
Dannesboe, K. I., Jørgensen, N. J., Clemensen, N., Winther, I. W. & Kousholt, D. (2023).
‘We also need to exist somehow’ – families negotiating everyday ethics during Covid-19 in Denmark.
Journal of Family Studies,
29(5), 2294-2313.
https://doi.org/10.1080/13229400.2022.2164207
Clemensen, N., Dannesboe, K. I., Winther, I. W., Jordt Jørgensen, N.
& Kousholt, D. (2021).
Skemaer for en nedlukket hverdag.
Dansk pædagogisk tidsskrift, (2), 9-30.
https://dpt.dk/temanumre/2021-2/skemaer-for-en-nedlukket-hverdag/
Christensen, T. S.
, Bülow, M. W., Vejlstrup, K. (Ed.), Faber Timm, C., Brunvold, M., Reinholt Lerche, N. & Finjord Højberg, T. (2019).
Merkantil fagdidaktik. Systime.
https://merkantilfagdidaktik.systime.dk/