Bajde, D., Woerman, N.
, Bruun, M. H., Gahrn-Andersen, R., Sommer, J. K., Nøjgaard, M., Christensen, S. H., Kirschner, H., Jensen, R. H. S. & Bucher, J.-H. (2017).
Public reactions to drone use in residential and public areas. Syddansk Universitet og Aalborg Universitet.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Indledning. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 7-32). Frydenlund Academic.
https://www.frydenlund.dk/boeger/varebeskrivelse/5525
Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 33-65). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 230-242). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Appendiks: om forskningsprojektets empiri og metode. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 243-251). Frydenlund Academic.
Andersen, B. L., Hasse, C., Na-songkhla, J., Nordin, N. & Norman, H. (2018).
Perceptions of authority in a massive open online course: an Intercultural study.
International Review of Education,
64(2), 221-239.
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M.
, Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L., Køhrsen, L., Misfeldt, M.
, Nørgård, R. T., Nortvig, A.-M. & Rehder, M. M. (2022).
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning.
https://emu.dk/sites/default/files/2022-01/gsk_teknologiforståelse_Slutrapport_anbefalinger%20til%20uddannelse%20af%20lærere%20og%20pædagoger.pdf
Aagaard, J., Friis, J. K. B.
, Sorenson, J., Tafdrup, O. A. & Hasse, C. (2018).
An Introduction to Postphenomenological Methodologies. In J. Aagaard, J. K. B. Friis, J. Sorenson, O. Tafdrup & C. Hasse (Eds.),
Postphenomenological Methodologies: New Ways in Mediating Techno-Human Relationships (pp. xi-xxx). Lexington Books.
https://www.statsbiblioteket.dk/au/?locale=da#/search?query=recordID:"sb_6391578"