Hansen, J. H., Carlsson, M. S., Hansbøl, G., Haugsted, M. T., Adriansen, H. K. & Knudsen, H. (2011).
Kvalificering og udvikling af masteruddannelserne på Danmarks Pædagogiske Universitetsskole. Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Jensen, B. (Ed.), Holm, A., Wang , C.
, Kousholt, D., Ravn, I., Larsen, M. S., Steiner Rasmussen, O.
, Berliner, P., Yung Andersen, T.
& Brandi, U. (2011).
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport 1. Design og metode. DPU, Aarhus Universitet. VIDA-forskningsserien Vol. 2011 No. 1
http://www.dpu.dk/fileadmin/www.dpu.dk/e-boeger/VIDA_rapporter/VIDA_statusrapport_foraar_2011.pdf
Benn, J., Carlsson, M., Nordin, L. L. & Mortensen, L. H. (2010).
Giver skolemad næring for læring? læringsmiljø, trivsel og kompetence. Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Sundhed, samfund, pædagogik og læring No. 2
http://dpu.dk/Everest/Publications/Forskning%5CMilj%C3%B8%20og%20sundhedsp%C3%A6dagogik/20101209104347/CurrentVersion/skolemad_naering_laering.pdf?RequestRepaired=true
Simovska, V., Dadaczynski, K., Grieg Viig, N., E. Tjomsland, H., Bowker, S., Woynarowska, B., de Ruiter, S. & Buijs, G. (2010).
HEPS tool for schools: a guide for school policy development on healthy eating and physical activity. NIGZ.
https://pure.dpu.dk/ws/fbspretrieve/760/ToolforschoolsLRes_website.pdf