Højholt, C.
& Kousholt, D. (2015).
Children participating and developing agency in and across various social practices: Paper presented at the Research seminar ’Child, families and communities', 2nd November 2015, Hosted by Research program Diversity, Culture, and Change, DPU, Aarhus University, Copenhagen.
Simovska, V., Ulla, P.
, Magne, J. & Broström, S. (2015).
Helhedsorienteret sundhedspædagogik og sundhedsfremme i dagtilbud og skole. In V. Simovska, U. Pedersen, J. Magne Jensen & S. Broström (Eds.),
Sundhedspædagogik og sundhedsfremme i dagtilbud og skole: praktisk guide til en helhedsorienteret indsats (1. ed., pp. 11-27). Dafolo.
Elkjær, L., Tybjerg, G., Stenberg Andersen, M., Sander Nielsen , T.
& Mørck, L. L. (2015).
Hiphopkulturen – et fællesskabende og frigørende mulighedsrum? Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat,
27(142), 80-93.
Mørck, L. L., Johannsen, C., Kristensen, K. B., Andreasen, D. R. & Kjeldsen, C. C. (2015).
Lokale partnerskaber for udsatte unge: på tværs af produktionsskole, virksomheder og civilsamfund. (1. ed.) KULT - Konsortiet for forskning i Ungdomsliv, Læreprocesser og Transition, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.23.21
Knudsen, H., Larsen, M. R. (Ed.)
, Jartoft, V., Kousholt, D., Raith, J. K. & Akselvoll, M. Ø. (2014).
Forældresamarbejde og inklusion: Afdækning af et vidensfelt i bevægelse. In M. R. Larsen (Ed.),
Forældresamarbejde og inklusion: Afdækning af et vidensfelt i bevægelse http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Folke/PDF14/Maj/140508%20Rapport%20om%20foraeldresamarbejde%20og%20inklusion%20med%20bilag.ashx