Schou, L. R. & Andersen, M. (2018).
Læreplaner og didaktik. In H. Hede Jørgensen & K. Tuft (Eds.),
Pædagogers sprog: professionsviden, fagsprog og forskning (pp. 164-189). Akademisk Forlag.
Qvortrup, L. & Egelund, N. (2018).
Læringsrapport 2017/skoler: Billund, Fredericia, Frederikssund, Haderslev, Hedensted, Holbæk, Horsens, Kolding, Nordfyn, Roskilde, Svendborg, Thisted og Vest-himmerland kommuner. Aalborg Universitetsforlag. FULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer
http://vbn.aau.dk/files/273827591/Rapport_t2_Alle_kommuner_2017_SLUTVERSION_FAGF_LLEBED_MT.pdf
Kemp, P. (2018).
La leçon de 68. In
Le possible et l'impossible: actes du XXXVe Congrès International de l'Association des Sociétés de Philosophie de Langue Française (A.S.P.L.F) (1 ed., pp. 499-503). Vrin.
Knudsen, H. & Thygesen, N. T. (2018).
Ledelse af værdier. In P. Helth (Ed.),
Lederskabelse: det personlige lederskab (4. ed., pp. 79-96). Samfundslitteratur.
Østergaard, W.
, Ladegaard, U., Wulff, L., Daugaard, L. M., Orluf, B.
& Laursen, H. P. (2018).
Literacy og andetsprog i udskolingen: ni forløb fra Tegn på sprog. Københavns Professionshøjskole.
https://ucc.dk/sites/default/files/literacy_og_andetsprog_i_udskolingen._ni_forloeb_fra_tegn_paa_sprog_.pdf