Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 160-184). Frydenlund Academic.
Moos, L. (2020).
Folkeskolen: folkets skole? In K. Bønløkke Braad & B. Jakobsen (Eds.),
Undervisningskompetence: en grundbog til læreruddannelsen (pp. 21-36). Samfundslitteratur.
Broström, S. (2020).
Forord. In K. Struve (Ed.),
Det pædagogiske blik på Aristoteles: at tænke med Aristoteles i den fysiske og digitale praksis (pp. 7-8). Historia.
Schilhab, T. (2020).
Forord. In J. Bærenholdt & M. Hald (Eds.),
Udeskole i teori og praksis (pp. 5-14). Dafolo.
Schilhab, T. (2020).
Forord. In
Pædagogik og hjernen: en introduktion til fagområdet pædagogisk neurovidenskab Hogrefe Verlag.