Hasse, C., Gullestad, M., Otto, T., Roepstorff, A. & Spannow, K. E. (1999).
Den antropologiske læreproces. In
Antropologiens muligheder og metoder i eget samfund: Oplæg fra Dansk Etnografisk Forenings årsmøde (1 ed.). Dansk Etnografisk Forening.
Hasse, C., Brok, L. S., Bjerg, H.
, Kamstrup, A. K., Polack, W. F. & Rosenbæk, P. (2013).
Forbløffende praksisser: et interventionslaboratorium. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
http://projekter.au.dk/fileadmin/projekter/Brobygning/pub1tilhjemmesideEND.pdf
Hasse, C., Wallace, J., Brok, L. S., Gars Jensen, U., Skov, H., Schrøder, V. & Dupret, K. (2015).
TEKU-modellen: Teknologiforståelse i professionerne. U Press.
Hasse, C. (2015).
Multistable roboethics. In J. K. B. O. Friis & R. P. Crease (Eds.),
Technoscience and postphenomenology: the Manhattan papers (pp. 169-188). Rowman & Littlefield Publishers.