Tetens, I., Biltoft-Jensen, A.
, Hermansen, K., Mølgaard, C.
, Nyvad, B., Rasmussen, M., Sabinsky, M., Toft, U.
& Wistoft, K. (2018).
Fremme af sunde mad- og måltidsvaner blandt børn og unge: vidensrådsrapport. Vidensråd for Forbyggelse.
http://www.vidensraad.dk/sites/default/files/vidensraad_maaltidsvaner_indhold_digi_0.pdf
Tetens, I., Biltoft-Jensen, A.
, Hermansen, K., Krogholm, K. S., Mølgaard, C.
, Nyvad, B., Rasmussen, M., Sabinsky, M., Toft, U.
& Wistoft, K. (2019).
Forbedring af børn og unges mad- og måltidsvaner i Danmark.
Ugeskrift for Læger,
181(4), Article V05190274.
Tamborg, A. L.
, Elicer, R., Misfeldt, M.
& Jankvist, U. T. (2022).
Computational thinking in Denmark from an anthropological theory of the didactic perspective. In C. Fernández, S. Llinares, Á. Gutiérrez & N. Planas (Eds.),
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: ´ (Vol. 4, pp. 91-98). PME.
https://web.ua.es/en/pme45/documents/proceedings-pme45-vol4.pdf
Svinth, L. (2008).
Women in physical science. In
Draw the line: International Conference, Copenhagen 2008 Papers, proceedings and recommendations (1 ed., pp. 19-44). Tartu University Press.
Svinth, L. & Ringsmose, C. (2012).
Forord. In L. Svinth & C. Ringsmose (Eds.),
Læring og udvikling i daginstitutioner (pp. 9-14). Dansk Psykologisk Forlag.