Dyssegaard, C. B., Egelund, N., Baviskar, S., Lausten, M., Lynggaard, M.
& Tetler, S. (2013).
Data fra skolechefer, PPR-ledere og skoleforvaltninger: Del 1. . In
Kommunernes øget omstilling til øget inklusion pr. marts 2013 : Dokumentationsprojektet (pp. 15-56). Institut for Uddannelse og Pædagogik, Aarhus Universitet.
http://uvm.dk/Aktuelt/~/UVM-DK/Content/News/Udd/Folke/2013/Jun/~/media/UVM/Filer/Udd/Folke/PDF13/130619%20Ebog%20Kommunernes%20omstilling%20til%20oeget%20inklusion.ashx
Brand, U., Brunnengräber, A., Omann, I., Schneidewind, U., Andresen, S., Driessen, P., Haberl, H., Hausknost, D., Helgenberger, S., Hollaender, K.
, Læssøe, J. & Oberthür, S. (2013).
Debating transformation in multiple crises. In
World social science report 2013: changing global environments (pp. 480-484). OECD publishing and UNESCO Publishing.
https://doi.org/10.1787/9789264203419-90-en
Kemp, P. (2013).
De Blondel à Ricœur. In J. Ferrari, R. Formisano & M. Malaguti (Eds.),
L’Action : penser la vie, "agir" la pensée: Actes du XXXIIIe Congrès Internationale de l’Association des Sociétés de Philosophie de Langue Française (pp. 275-279). Vrin.
Rømer, T. A., Mårtensson, B. D.
, Kemp, P., Raahauge, J., Schmidt, E., Krogh-Jespersen, K., Komischke-Konnerup, L. & Larsen, S. (2013).
Den uddannelsespolitiske fimbulvinter.
Politiken, 5-6.
http://politiken.dk/debat/kroniken/ECE1968221/den-uddannelsespolitiske-fimbulvinter/