Broström, S. (2013).
Børnehave. In S. Broström & T. Ankerstjerne (Eds.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. ed., pp. 619-629). Hans Reitzels Forlag.
Nielsen, A. M. (2013).
Børnetegninger som forskningsmateriale. In K. Rasmussen (Ed.),
Visuelle tilgange og metoder i tværfaglige pædagogiske studier: en antologi baseret på erfaringer og indblik fra forskning, udviklingsarbejde og undervisning (1. ed., pp. 115-146). Roskilde Universitetsforlag.
Haastrup, L., Hasse, C., Pilegaard Jensen, T.
, Knudsen, L. E. D., Laursen, P. F. & Nielsen, T. K. (2013).
Brobygning mellem teori og praksis i professionsbacheloruddannelserne: sammenfattende rapport. KORA, Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning, 978-87-7488.
http://projekter.au.dk/brobygning/
Brandi, U., Elkjær, B., Holford, J.
, Iannone, R. L., McKenzie, L.
& Nickelsen, N. C. M. (2013).
Conceptual model and questionnaire: LLLight'in' Europe: Lifelong Learning, Innovation, Growth and Human Capital, Tracks in Europe. Zeppelin University.
Egelund, N. (2013).
Conclusion. In N. Egelund (Ed.),
Northern Lights on PISA 2009 - focus on reading (pp. 201-218). Nordic Council of Ministers.