Jensen, B., Niels, P.
, Berliner, P., Holm, A. & Larsen, M. S. (2011).
Effekter af interventioner med forældreinddragelse: hvad ved vi fra den internationale forskning? In B. Jensen & J. Haarh-Pedersen (Eds.),
VIDA-Projektet. Vidensbaseret indsats over for socialt udsatte børn i dagtilbud med forældreinddragelse: Tillæg til VIDA-kvalifikationsmappen 2010-2012 (1 ed., pp. 12-36). Dafolo.
http://www.dpu.dk/VIDA
Broström, S. (2011).
Efter Karsten og Wolfgang. In K. K. B. Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (Eds.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (1 ed., pp. 19-26). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Skyggebjerg, A. K. (2011).
Er fagbøger en del af børnelitteraturen? In J. Hansson, L. Torstensson & B. Eek (Eds.),
Aktuell nordisk barnlitteraturforskning: specialutgåva av Barnboken, Barnlitterært forskningstidsskrift og Nedslag i børnelitteraturforskningen (pp. 101-113). Svenska barnboksinstitutet.
Mørck, L. L., Birk Carlsen, H., Grøndahl, A., Cramer Jensen , C. & Nørgaard Lerche, I. (2011).
Etik i kollektivt biografiarbejde med mødre til ‘børn i vanskeligheder’.
Nordiske Udkast,
39(1&2), 39-55.