Broström, S. (2013).
Didaktik i institutionen. In S. Broström & T. Ankerstjerne (Eds.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. ed., pp. 131-144). Hans Reitzels Forlag.
Lund, R., Meriläinen, S. & Tienari, J. (2013).
Diversity does not travel! In R. Tainio, S. Meriläinen, J. Mäkinen & M. Laihonen (Eds.),
Limits to globalization: national borders still matter (pp. 162-179). Copenhagen Business School Press.
Bruun, J. (2013).
Dreiepunktet ICCS. In R. Mikkelsen & D. Fjeldstad (Eds.),
Demokrati og lærerbevissthet: Konferanserapport. Nordisk demokratikonferanse for lærerutdanninger (1 ed., pp. 7-30). Universitetet i Oslo.
Kemp, P. (2013).
Éduquer dans un monde dangereux. In A. Fagot-Largeault & B. Saint-Sernin (Eds.),
La philosophie et l'état du monde = Philosophy and the state of the world: Entretiens de l'Institut international de philosophie, Congrès de Paris 2010 (pp. 233-243). Vrin.