Staunæs, D., Illouz, E., Williams, L. & Steyaert, C. (2012).
Feel it! Das Management der Emotionen. In J. Metelmann & T. Beyes (Eds.),
Die Mact der Gefühle : Emotionen in Management, Organisation und Kultur (pp. 23-56). Berlin University Press.
Svinth, L. & Ringsmose, C. (2012).
Forord. In L. Svinth & C. Ringsmose (Eds.),
Læring og udvikling i daginstitutioner (pp. 9-14). Dansk Psykologisk Forlag.
Egelund, N. (2012).
Forord. In
UgeskemaRevolutionen: Folkeskole med overskud til alle (pp. 13-14). Reflexion Aps.
Larsen, M. S., Kousholt, D., Ploug, N., Moser, T. & Kampmann, J. (2012).
Forskningskortlægning og forskervurdering af skandinavisk forskning i året 2010 i institutioner for de 0-6 årige (førskolen). Dansk Clearinghouse for uddannelsesforskning, DPU, Aarhus Universitet. Clearinghouse Forskningsserien Vol. 10
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Udgivelser/Sr11finalreport.pdf
Egelund, N., Hansen, O. H., Csonka, A., Jørgensen, K., Davidsen, I., Sloth, L. & Joen Jacobsen, L. (2012).
Fremtidens dagtilbud: pejlemærker fra Task Force om fremtidens dagtilbud. Ministeriet for Børn og Undervisning.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Dagtilbudsomraadet/Fremtidens-dagtilbud-Udviklingsprogrammet/Task-Force-om-Fremtidens-Dagtilbud/~/media/UVM/Filer/Udd/Dagtilbud/PDF%2012/120521%20fremtidens%20dagtilbud%20rapport%20pejlemaerker.ashx