Jensen, B. (Ed.), Holm, A., Wang , C.
, Kousholt, D., Ravn, I., Larsen, M. S., Steiner Rasmussen, O.
, Berliner, P., Yung Andersen, T.
& Brandi, U. (2011).
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport 1. Design og metode. DPU, Aarhus Universitet. VIDA-forskningsserien Vol. 2011 No. 1
http://www.dpu.dk/fileadmin/www.dpu.dk/e-boeger/VIDA_rapporter/VIDA_statusrapport_foraar_2011.pdf
Jensen, B., Niels, P.
, Berliner, P., Holm, A. & Larsen, M. S. (2011).
Effekter af interventioner med forældreinddragelse: hvad ved vi fra den internationale forskning? In B. Jensen & J. Haarh-Pedersen (Eds.),
VIDA-Projektet. Vidensbaseret indsats over for socialt udsatte børn i dagtilbud med forældreinddragelse: Tillæg til VIDA-kvalifikationsmappen 2010-2012 (1 ed., pp. 12-36). Dafolo.
http://www.dpu.dk/VIDA
Jensen, B. E. (2011).
Handlekompetence/historiebevidsthed: en sammenligning. In K. Kragh Bluhme Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (Eds.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (pp. 155-161). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Jensen, B., Berliner, P., Brandi, U., Ravn, I., Kousholt, D., Holm, A., Steiner Rasmussen, O., Kristoffersen, K., Margrethe Nielsen, M., Stougaard, K. & Kristensen Rasmussen, M. (2012).
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport. VIDA-projektet. VIDA-forskningsserien 2012:01
http://edu.au.dk/fileadmin/www.dpu.dk/e-boeger/VIDA_rapporter/Statusrapport_3_www_01.pdf