Kabel, K., Brok, L. S., Møller, H., Bjerre, K., Rohde, L., Riis, S. M. V. & Bock, K. (2019).
Symposium: Praktisering af grammatikundervisning i dansk (L1), engelsk (L2) og tyskfaget (L3) i 7.-8. klasse. 1-12. Abstract from Skriv! Les!, Stavanger, Norway.
Kabel, K., Elf, N. F., Bødtcher-Hansen, M., Vennerstrøm, A. V., Carlsen, D., Christensen, M. V., Handesten, L., Jensen, A., Jørgensen, M., Mai, A.-M.
, Skyggebjerg, A. K., Steffensen, T. & Thorhauge, S. (2022).
Aktører fra uddannelsessektoren: Følgesygdommene af en etårig kandidat er katastrofale.
Altinget.
https://www.altinget.dk/forskning/artikel/aktoerer-fra-uddannelsessektoren-foelgesygdommene-af-en-etaarig-kandidat-er-katastrofale
Juul, I., Hvid, H., Bergholm, T., Gonäs, L., Kamp, A., Karlsson, J., Kasvio, A., Klemsdal, L., Salomon, R. & Skorstad, E. (2011).
Nordic working life research: continuity and renewal.
Nordic Journal of Working Life Studies,
1(1), 3-21.
http://ej.lib.cbs.dk/index.php/nordicwl/article/view/3310/3548