Andersen, F. Ø. (2021).
Efterord. In L. Boström & I. Åhslund (Eds.),
Hur gör vi med pojkarna?: om didaktikens betydelse för en likvärdig skola (pp. 185-199). Studentlitteratur.
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M.
, Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L., Køhrsen, L., Misfeldt, M.
, Nørgård, R. T., Nortvig, A.-M. & Rehder, M. M. (2022).
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning.
https://emu.dk/sites/default/files/2022-01/gsk_teknologiforståelse_Slutrapport_anbefalinger%20til%20uddannelse%20af%20lærere%20og%20pædagoger.pdf