Hvenegård-Lassen, K., Staunæs, D. & Khawaja, I. (2024). Intersektionalitet og racegørelse. In D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (Eds.), Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (pp. 227-242). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Hundebøl, J. (2008). Disorganising Bureaucracies. Paper presented at Managing the Construction of Buildings, Copenhagen, November 2008, Copenhagen, Denmark.
Huggler, J. (2009). Hegel's phenomenology of rationality. In A. Sørensen, M. Raffnsøe-Møller & A. Grøn (Eds.), Dialectics self-consciousness and recognition: the Hegelian legacy (pp. 13-43). NSU Press.
Huggler, J. (2009). Kemp, Kant og den evige fred. In H. M. Hendriksen, P. Kemp & A.-M. E. Olsen (Eds.), Udfordringer: dialoger med Peter Kemp (1 ed., pp. 132-144). Tiderne Skifter.
Huggler, J. (2008). Viden, tro og tænkning. In H. V. Frandsen (Ed.), Pædagogiske værdier & religion (pp. 13-35). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Huggler, J. & Oettingen, A. V. (2011). Arbejde eller dannelse? In A.-M. E. Olsen (Ed.), Pædagogiske værdier & etik (pp. 125-146). Aarhus Universitetsforlag.
Huggler, J. (2012). Immanuel Kant (1724-1804). In P. Ø. Andersen & T. Ellegaard (Eds.), Klassisk og moderne pædagogisk teori (2 ed., pp. 710-714). Hans Reitzels Forlag.