Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 33-65). Frydenlund Academic.
Søndergaard, D. M. (2020).
Bullying. I D. T. Cook (red.),
The SAGE Encyclopedia of Children and Childhood Studies: vol. I (Bind 1, s. 162-165). SAGE Publications.
Søndergaard, D. M. (2020).
Cyberbullying. I D. T. Cook (red.),
The SAGE Encyclopedia of Children and Childhood Studies: vol. 2 (Bind 2, s. 585-587). Sage Publications.
Moos, L. (2020).
Folkeskolen: folkets skole? I K. Bønløkke Braad & B. Jakobsen (red.),
Undervisningskompetence: en grundbog til læreruddannelsen (s. 21-36). Samfundslitteratur.
Frydensbjerg Elf, N., Høegh, T.
, Kabel, K., Krogh, E., Piekut, A.
& Rørbech, H. (red.) (2020).
Grænsegængere og grænsedragninger i nordiske modersmålsfag. Syddansk Universitetsforlag.
http://www.universitypress.dk/shop/graensegaengere-og-graensedragninger-3810p.html
Gourvennec, A., Höglund, H., Johansson, M.
, Kabel, K. & Sønneland, M. (2020).
Literature education in Nordic L1s: Cultural models of national lower-secondary curricula in Denmark, Finland, Norway and Sweden.
L1-Educational Studies in Language and Literature,
20, 1-32.
https://doi.org/10.17239/L1ESLL-2020.20.01.07
Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 132-159). Frydenlund Academic.