Clemensen, N., Dannesboe, K. I., Winther, I. W., Jordt Jørgensen, N.
& Kousholt, D. (2021).
Skemaer for en nedlukket hverdag.
Dansk pædagogisk tidsskrift, (2), 9-30.
https://dpt.dk/temanumre/2021-2/skemaer-for-en-nedlukket-hverdag/
Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 160-184). Frydenlund Academic.
Winther, I. W. (2019).
Delebørn: børn der deler hushold. I A. S. Hansen, S. Højlund, C. M. S. Pallesen & M. Rytter (red.),
Hvad vi deler: antropologiske persektiver på deling som socialt fænomen (s. 75-93). Aarhus Universitetsforlag. Antropologiske Studier
Sallingboe, B.
& Schmidt, L-H. (2018).
Åndehuller: Forord. I
Naturen forkæler din hjerne: Om samskabelse og grøn trivsle i urbane miljøer (1 udg., Bind 2). Gyldendal.
Winther, I. W. (Producent). (2017).
"Trivsel efter skilsmissen". Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Center for Børneliv.
Gilliam, L. & Gulløv, E. (2017).
Introduction. I L. Gilliam & E. Gilliam (red.),
Children of the welfare state: civilising practices in schools, childcare and families (s. 1-8). Pluto Press. Anthropology, Culture and Society