DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Afholdte ph.d.-forsvar

tir 18 feb
13:00-16:00 | Lokale D174, DPU, Aarhus Universitet, Tuborgvej 164, 2400 København NV
Spil i historiedidaktisk perspektiv med fokus på elevers udvikling af historiebevidsthed
Ph.d.-forsvar ved M. Phil. Marianne Dietz.
fre 14 feb
13:00-16:00 | Lokale D174, DPU, Aarhus Universitet, Tuborgvej 164, 2400 København NV
Livsduelighed på skoleskemaet – Hvad, hvorfor og hvordan?
Ph.d.-forsvar ved cand. pæd. i pædagogisk psykologi Louise Tidmand.
fre 07 feb
13:00-16:00 | Lokale 012, auditorium 1, Bygning 1441, Aarhus Universitet, Tåsingegade 3, 8000 Aarhus C
Tværsproglighedens veje. Om sproglig bevidsthed, tværsproglighed og didaktisk forandringsarbejde i en folkeskolekontekst
Ph.d.-forsvar ved cand.mag. i lingvistik Line Krogager Andersen.
fre 06 dec
13:00-16:00 | Lokale D174, DPU, Aarhus Universitet, Campus København, Tuborgvej 164, 2400 København NV
Mening og magt i skoleledelse - konstruktioner af styring i højtpræsterende skoler i et internationalt komparativt perspektiv
Ph.d.-forsvar ved cand. mag. i pædagogik Merete Storgaard.
man 25 nov
13:00-16:00 | Lokale D174, DPU, Aarhus Universitet, Campus København, Tuborgvej 164, 2400 København NV
Elevlæring og undervisningspraksis: Et mixed methods-interventionsstudie af formativ vurdering
Ph.d.-forsvar ved cand. mag. i pædagogik Neriman Tiftikci.
fre 08 nov
13:00-16:00 | Lokale D169, DPU, Aarhus Universitet, Campus København, Tuborgvej 164, 2400 København NV
Det kulturhistoriske museum som undervisningsressource: Et casestudie af historieundervisning og pædagogiske koblingsdannelser mellem klasserum og museum
Ph.d.-forsvar ved cand. mag. i historie og pædagogik Margit Eva Jensen.
fre 01 nov
13:30-16:30 | Søauditorierne, lokale 1252 – 310 (Jeppe Vontillius Auditoriet), Bartholins Allé 3, 8000 Aarhus C
Det var nok mit største ønske at kunne blive bedre til at læse. Et kvalitativt Verbal Protocol-studie af hvordan læseforståelsesvanskeligheder manifesterer sig i overbygningens litteraturundervisning i grundskolen
Ph.d.-forsvar ved cand.mag. Nina Berg Gøttsche.
fre 25 okt
13:00-16:00 | Building 1482, Nobel auditorium105, Aarhus University, Jens Chr. Skous Vej 4, 8000 Aarhus C
Entangled simplicities: A metricography on ‘relevance’ and ‘graduate employability’ configurations in Danish university education
PhD defence by Miriam Madsen, MA.
man 21 okt
13:00-16:00 | Søauditorierne, lokale 1253-211(Merete Barker Auditoriet), Bartholins Allé 3, 8000 Aarhus C
Entreprenørskabsundervisning i dansk - en videoetnografisk undersøgelse af udskolingselevers læringspraksis og -udbytte i mål- og værdiskabelsesorienteret entreprenørskabsundervisning
Ph.d.-forsvar ved cand.pæd. i didaktik Raffaele Brahe-Orlandi.
man 07 okt
13:00-16:00 | Room D174, Danish School of Education, Aarhus University, Tuborgvej 164, 2400 Copenhagen NV
Becomings of School-Fathers: An Ethnographic Exploration of Migrant Fathers’ Experiences and Navigation of Home-School Cooperation Practices
PhD defence by Anne Hovgaard Jørgensen, MA.

Viser resultater 11 til 20 ud af 163

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste