Bøttcher, L. (2024).
Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.),
Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.
Vertelyté, M., Gjørding, M. R., Khawaja, I., Plotnikof, M., Staunæs, D. & Sandager, J. (2024).
Caring about the elephants in feminist classrooms: Affective pedagogies in an intersectional gender studies program.
Tijdschrift voor Genderstudies,
27(2/3), 265-285.
https://doi.org/10.5117/TVGN2024.2-3.011.VERT
Jørgensen, N. J.
, Dannesboe, K. I., Kousholt, D., Clemensen, N. & Winther, I. W. (2024).
Familieliv i krise og forandring. Betydningen af pandemi og klimaforandringer for forældreskabsidealer i Danmark.
Barn – Forskning om barn og barndom i Norden,
42(1), 6–21.
https://doi.org/10.23865/barn.v42.5742
Jones, L.
, Anderson, S. D., Læssøe, J., Banzhaf, E.
, Jensen, A., Bird, D. N., Miller, J. K., Hutchins, M., Garrett, J., Taylor, T., Wheeler, B. W., Lovell, R., Fletcher, D., Qu, Y., Vieno, M.
& Zandersen, M. (2022).
Conceptual framework for mapping and modelling ecosystem services. Zenodo.
https://doi.org/10.5281/zenodo.10607614
Wright, S. (2024).
A portrait carpet. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), The Fabric of My Life.
Mardahl-Hansen, T. L.
& Kousholt, K. B. (2024).
Udforskende lærerfaglighed. I K. B. Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.),
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 52-81). Hans Reitzels Forlag.
Mardahl Hansen, T.
& Kousholt, K. B. (2024).
Psykologien i skolen. I K. B. Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.),
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 18-51). Hans Reitzels Forlag.
Lewandowsky, S., Schmid, P., Habersaat, K. B., Nielsen, S. M., Seale, H., Betsch, C., Böhm, R., Geiger, M., Craig, B., Sunstein, C., Sah, S., MacDonald, N. E., Dubé, E., Fancourt, D., Larson, H. J., Jackson, C., Mazhnaya, A., Dutta, M., Fountoulakis, K. N. ... Danchin, M. (2023).
Lessons from COVID-19 for behavioural and communication interventions to enhance vaccine uptake.
Communications Psychology,
1(1), Artikel 35.
https://doi.org/10.1038/s44271-023-00036-7