Wieser, C., Besic, E., Findenig, I., Kukovetz, B., Paleczek, L., Pernsteiner-Koller , C., Reisenbauer, S. & Sprung, A. (2019).
Service Learning im Bereich Flucht und Migration: ein Beitrag zur gesellschaftlichen Verantwortung und zur Entwicklung von pädagogischem Wissen im Studium. I E. Hillebrand-Augustin, G. Salmhofer & L. Scheer (red.),
Responsible university: Verantwortung in Studium und Lehre (s. 115-130). Leykam Buchverlag.
Wiegman, I.-M., Nielsen, T. W., Sørensen, O. H.
, Bramming, P., Møller, N. & Pedersen, F. (2010).
Benchmark og videndeling i netværk som metode til at skabe bedre arbejdsmiljø i
kundecentre: en rapport om AMICA-projektet. Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.
http://www.arbejdsmiljoforskning.dk/da/nyheder/arkiv/2010/~/media/Boeger-og-rapporter/amica-rapport.pdf
Wiborg, S. (2004).
Fag og tværfaglighed. I
Undervisning og læring. Almen didaktik og skolen i samfundet. Kroghs Forlag.
Wiborg, S., Larsen, J. E. & Thyge, W.-J. (2005).
Danish Education Politics. New Perspectives. I
Comparative Study of Education Problems and Policies in the World. Contemporary Trends and the Role of Tradition (1 udg.). Centre of Comparative Education.
Wiberg, M., Buus, A. M., Grundahl, T. H., Hamilton, S. D. P., Rasmussen, P. & Thomsen, U. N. (2012).
Brug af evidensbaserede metoder i seks pædagogiske institutioner: Når evidens møder den pædagogiske hverdag Rapport 3, august 2012. Aalborg Universet, Institut for Læring og Filosofi. Forskningsrapport Nr. 26
Wiberg, M., Buus, A. M., Grundahl, T. H., Hamilton, S. D. P., Rasmussen, P. & Nørtoft, U. (2012).
En kortlægning af arbejdet med evidensbaserede metoder i daginstitutioner i tre kommmuner. Når evidens møder den pædagogiske hverdag, rapport 2. Aalborg Universitet, Institut for Læring og Filosofi. Forskningsrapport Nr. 25