Winther-Lindqvist, D. A., Haye, A.
, Kousholt, D., Murakami, K.
, Nissen, M. & Tau, R. (2021).
Measured lives - psychology in an era of accelaration: Preface.
International Review of Theoretical Psychologies,
1(1), 1-4. Artikel 1.
https://doi.org/10.7146/irtp.v1i1.127093
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. I S. Hudecek & K. Avenstrup (red.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 udg., s. 7-11). Dafolo.
Winther-Jensen, T. (2005).
Pædagogik mellem filosofi og sociologi. I
Social ulighed: - et festskrift i anledning af professor Erik Jørgen Hansens 70 års fødselsdag (1. Ugave, 1. oplag udg.). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Winther-Jensen, T. (2012).
Johann Amos Comenius. I P. Ø. Andersen & T. Ellegaard (red.),
Klassisk og moderne pædagogisk teori (2 udg., s. 698-701). Hans Reitzels Forlag.
Winther-Jensen, T. (2012).
John Locke. I P. Ø. Andersen & T. Ellegaard (red.),
Klassisk og moderne pædagogisk teori (2 udg., s. 702-705). Hans Reitzels Forlag.
Winther-Jensen, T. (2012).
Jean-Jacque Rousseau. I P. Ø. Andersen & T. Ellegaard (red.),
Klassisk og moderne pædagogisk teori (2 udg., s. 706-709). Hans Reitzels Forlag.
Winther-Jensen, T. & Holm-Larsen, S. (2013).
Hvad handler bogen om? I T. Winther-Jensen & S. Holm-Larsen (red.),
Didaktik: lærerfaglighed, skole og læring (s. 9-13). U Press.
Winther-Jensen, T. (2013).
Almendidaktik og fagdidaktik. I T. Winther-Jensen & S. Holm-Larsen (red.),
Didaktik: lærerfaglighed, skole og læring (s. 79-86). U Press.
Winther-Jensen, T. (2013).
Tidsfølge og tradition. I T. Winther-Jensen & S. Holm-Larsen (red.),
Didaktik: lærerfaglighed, skole og læring (s. 219-231). U Press.