Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 33-65). Frydenlund Academic.
Ferguson, M., Deterding, S.
, Lieberoth, A., Andersen, M., Devlin, S., Kudenko, D. & Walker, J. A. (2020).
Automatic Novelty Detection in LEGO Ducks. Paper præsenteret ved International Conference on Computational Creativity, Coimbra, Portugal.
Weibel, M., Nielsen, M. K. F., Topperzer, M. K., Hammer, N. M.
, Moller, S. W., Schmiegelow, K. & Larsen, H. B. (2020).
Back to school with telepresence robot technology: A qualitative pilot study about how telepresence robots help school-aged children and adolescents with cancer to remain socially and academically connected with their school classes during treatment.
Nursing Open,
7(4), 988-997.
https://doi.org/10.1002/nop2.471
Søndergaard, D. M. (2020).
Bullying. I D. T. Cook (red.),
The SAGE Encyclopedia of Children and Childhood Studies: vol. I (Bind 1, s. 162-165). SAGE Publications.
Hansen, O. H. & Hansen, M. H. (2020).
Børnesyn. I
Det, vi er sammen om : det fælles pædagogiske grundlag i praksis (s. 109-126). Dafolo.