Stjernquist, N. W., Elsborg, P., Ljungmann, C. K.
, Benn, J. & Høstgaard Bonde, A. (2021).
Development and validation of a food literacy instrument for school children in a Danish context.
Appetite,
156, [156].
https://doi.org/10.1016/j.appet.2020.104848
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Appendiks: om forskningsprojektets empiri og metode. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 243-251). Frydenlund Academic.
Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 33-65). Frydenlund Academic.