Petersen, K. E., Lind, U., Nøttrup, J. L., Knudsen, B. J., Møller, M., Koldegaard, H. A.
& Ladefoged, L. (2015).
Forsknings- og vidensopsamling "Pædagogen som myndighedsperson". Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
http://paedagoguddannelsenet.dk/wp-content/uploads/2015/03/P%C3%A6dagogen-som-myndighedsperson.pdf
Erlandsen, T.
, Jensen, N. R., Langager, S. & Petersen, K. E. (2015).
Grundlæggende videnskabelige perspektiver på udsathed blandt børn og unge. I T. Erlandsen, N. R. Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.),
Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 21-34). Hans Reitzels Forlag.
Elkjær, L., Tybjerg, G., Stenberg Andersen, M., Sander Nielsen , T.
& Mørck, L. L. (2015).
Hiphopkulturen – et fællesskabende og frigørende mulighedsrum? Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat,
27(142), 80-93.
Mørck, L. L., Johannsen, C., Kristensen, K. B., Andreasen, D. R.
& Kjeldsen, C. C. (2015).
Lokale partnerskaber for udsatte unge: på tværs af produktionsskole, virksomheder og civilsamfund. (1. udg.) KULT - Konsortiet for forskning i Ungdomsliv, Læreprocesser og Transition, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.23.21
Michel-Schertges, D. (2015).
Politisierung und Biographie. I H.-H. Krüger, H. Sünker & W. Thole (red.),
Forschung als Herausforderung: methodologische Ansprüche und Praxis in erziehungs- und sozialwissenschaftlichen Projekten (1. udg., s. 97-108). Barbara Budrich Publishers.
Jensen, N. R. (2015).
Udsathed og social arv. I T. Erlandsen, N. R. Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.),
Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 71-81). Hans Reitzels Forlag.